.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوتبالیست ساروی، در یک قدمی تمدید قرارداد با استقلال
فوتبالیست ساروی، در یک قدمی تمدید قرارداد با استقلال

شمال نیوز: تاریخ می‌تواند سندی خوب برای ضعف افتخاری در نقل و انتقالات لیگ هجدهم باشد وقتی حتی یک خرید درست و بدون دردسر در این فصل استقلالی‌ها نداشته‌اند.

نکته دیگر این است که مدیرعامل سابق استقلال کاملا به بحث جذب بازیکن سلیقه‌ای نگاه می‌‌کرد و همین نکته او را از اصل ماجرا دور کرد. در میان خریدهای جدید استقلال فقط می‌توان به آینده محمد دانشگر و روح‌ا... باقری امیدوار بود و سایر خریدها یا در کلینیک نوروزی هستند و یا اینکه در حد نام استقلال نبوده‌اند.

در کنار این خریدها بحث بلاتکلیفی بازیکنان قدیمی تیم نیز در نوع خود قابل توجه است. گفته می‌شد شفر، علی قربانی را می‌خواهد اما افتخاری تمایلی به ماندن او ندارد همین اختلاف سلیقه هم از این مهاجم اهل ساری یک بازیکن خانه نشین ساخت و او نتوانست در تمرینات استقلال حاضر شود اما با رفتن افتخاری از استقلال و موفق نشدن مدیران این تیم در جذب مهاجم مورد نظر باشگاه دیروز شرایطی فراهم شد تا علی قربانی در خصوص ماندن در استقلال با شفر جلسه‌ای داشته باشد.

به نظر می‌رسد مشکلی برای ماندن این بازیکن نیست و به احتمال زیاد او فصل آینده نیز در استقلال خواهد بود اما با توجه به اینکه قربانی تاکنون در تمرینات استقلال حضور نداشته و تنها سه روز دیگر بازی‌های لیگ شروع می‌شود این بازیکن قادر است پا به پای هم تیمی‌های خود در لیگ برتر بازی کند؟ این مشکل برای تمام بازیکنانی که این روزها به جای تمرین فقط به بالا بردن رقم قرارداد خود فکر می‌کردند نیز صادق است. باید منتظر ماند و دید این استقلال بی برنامه در لیگ چطور نتیجه می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.